Klachtprocedure

Vervelend om te horen! Laminaatkiezer.nl werkt constant aan verbeteringen van onze dienstverlening. Wij begrijpen dat sommige dingen anders verlopen dan gepland.

Om deze reden hebben wij een klacht procedure opgesteld.

U kunt uw klachten/opmerkingen op de volgende manieren kenbaar maken:

1. Telefonisch:

Alleen mondeling eenvoudige snel oplosbare klachten, dit wordt meteen behandeld. Is uw klacht niet zo eenvoudig dan kunt u beter schriftelijk overleggen.

2. Schriftelijk:

Een schriftelijke klacht dient aantal voorwaarden te voldoen. U moet uw naam, adres, datum en zo uitgebreid mogelijke omschrijving van de klacht vermelden. Indien mogelijk kunt u ook een foto opsturen.

Na ontvangst word dit schriftelijk bevestigd. Laminaatkiezer zal binnen maximaal 14 dagen een oplossing bieden. Indien het langer dan 14 dagen gaat duren, zal Laminaatkiezer binnen de genoemde 14 dagen op de hoogte stellen en u een indicatie geven hoe lang het gaat duren.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@laminaatkiezer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Het indienen van een klacht kan nooit leiden tot het opschorten van betaling.